وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات من و دخترم

شهر بازی

1393/8/21 18:36
نویسنده : مامی وانیا
1,904 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو میخوام اختصاص بدم به شهر بازیهایی که تو این یک ماه اخیر رفتیم یعنی انقدر شهر بازی رفتیم که دیگه آمارش از دستم در رفته ولی هر بار سعی کردم که چند تا عکس برای یادگاری حتما بگیرم حالا بریم سراغ عکسها:

 

شهر بازی دنیای نور البته این مجتمع تجاری آبنما هم داره که وانیا خیلی دوسش داره

اینم وانیا خانم قبل و بعد از رفتن به شهر بازی

وانیا خانم تو شهر بازی دنیای بازی یا همون بولینگ عبده خودمون

و اینم بعد از بازی که از نان سحر برا وانیا دونات خریدم و خورد

شهر بازی مجتمع امیر پارس

بازم شهر بازی دنیای نور البته اینبار با مشکات

پسندها (2)

نظرات (1)

سید علیرضا طباطبایی
17 فروردین 94 17:50
با سلام و احترام . بنده مدیر روابط عمومی مجتمع دنیای نور هستم . هرچند که وبلاگ جنابعالی مکانی کاملا خصوصی برای درج مسایل شخصی خودتان است اما جا داشت به نوبه خودم از اینکه از آبنما و شهر بازی این مجموعه به خوبی و زیبایی یاد کردید از شما تشکر کنم. موفق باشید. سلام ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدین و نظر گذاشتین آبنمای مجتمع تچاری دنیای نور یکی از جاهای تفریحی دختر منه که خیلی دوسش داره ما در خیابون کرمان ساکن هستیم و اکثر وقتا به اونجا سر میزنیم مخصوصا که شهر بازی هم بهش اضافه شده تو پیج اینستامون هم خیلیا سوال میکنن راجب دنیای نور بنظرم یکی از هیجان انگیزترین جاها برای بچه هاست بازم ممنون از لطفتون