وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات من و دخترم

جشن روز کودک

1396/7/22 11:52
نویسنده : مامی وانیا
298 بازدید
اشتراک گذاری

با شروع مدرسه وانیا یکم شرایط برا بیرون رفتن عوض شده وانیا تا از مدرسه برسه خونه و لباس عوض کنه و یه چیزی بخوره حدودای ساعت 4 میشه و از اونجایی که ساعت 7 هم شام میخوره که برای خواب آماده بشه دیگه فرصتی برای بیرون رفتن نمی مونه بخاطر همین دیگه شرکت تو جشنهای وسط هفته یکم مشکله ، امسال کلی تو گروهها و کانالهای گردشگری سرچ کردم که یه جشن برای آخر هفته پیدا کنم خوشبختانه برای جمعه 21 مهر ماه جشنی در سعادت آباد برگزار میشد که وانیا رو بردم و کلی خوشش اومد و بهش خوش گذشت مخصوصا قسمت اجرای نمایش عروسکی و بازی هاش خیلی خوب بود برای هدیه روز کودک هم براش یه هدفون بی سیم گرفتم که بعضی وقتها باهاش موزیک گوش بده خودش چند وقتی بود که می گفت براش بخرم طبق معمول عکسها تو ادامه مطلب ...

و اینم وانیا خانم و هدیه روز کودکش هدفون وایرلس
 

جشن روز کودک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
11 آذر 96 8:23
سلام عزیزم یک سوال شما دخترتون نمیه دوم 90 چرا رفته مدرسه؟؟ من هم دخترم نیمه دوم و دنبال راهی هستم که زودتر بره مدرسه و عقب نیوفته. لطفا به من هم راهش را بگید. همینجا میام و میخونم. سپاسگذارم
مامی وانیا
پاسخ
 سلام دختر من پیش دبستانی میره کلاس اول نیست منتها من خواستم تو مدرسه باشه و به شرایط مدرسه عادت کنه و با اون شرایط پیش بره که کلاس اول مشکلی از بابت جابجایی از مهد به مدرسه و اضطراب جای جدید رو نداشته باشه