وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات من و دخترم

گذر روزهای اردیبهشتی و خردادی

1394/3/31 23:00
نویسنده : مامی وانیا
853 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای اردیبهشت و خرداد از بهترین روزای سال محسوب میشه هوا خوب و روزها هم بلنده ما هم سعی کردیم که حداکثر استفاده رو از این روزهای خوب بکنیم وانیا بطور رسمی از روز اول اردیبهشت مهد کودک میره خیلی خوب باهاش کنار اومده و دوس داره فقط یکم صبحها بد از من جدا میشه ولی وقتی من میام دیگه مشکلی نداره من کلا سه روز باهاش رفتم مهد و از روز دومش هم رفت کلاس و ازم جدا شد سعی کردم تمامی مهمونیها و جاهای تفریحی که رفتیم رو عکساشو بزارم ادامه مطلب ببینید ...

31 فروردین ماه و روز آشنایی با مهد کودک

یه شب محمد و خانوادش اومدن خونمون عید دیدنی

ا

یه شبم مشکات و مامان باباش اومدن عیددیدنی ولی وانیا خانم خواب بود

مهمونی دوره خونه شیما جون

کنسرت گروه فیتیله و دونه های خاله شادونه تالار وزارت کشور

یروز تو مهد و بعدشم پارک با بنیتا و مامانش

یه جمعه خوب تو باغ دوست دایی

 ه

هفت حوض

یروز تو مهد کودک

تماشای نمایش در خانه فرهنگ فدک

بوستان جوانمردان

خونه دوستم حمیده جون

یه گشت و رستوران دو نفره

رفتیم دیدن سیسمونی رها خانم

یروز دم مهد و بعدشم یه گشت کوچیک با آرنیکا

تولدای دوستای وانیا خانم تو مهد

مطب پزشک برای چکاپ سه سالگی

بازم هفت حوض

بدون شرح

خانه بازی با آرنیکا و سام

جشن نیمه شعبان

خونه دوستم بهناز جون

یه عصر خوب تو فشم

یه عصر خوب و سرزمین عجایب

مهمونی دوره خونه حدیث

27 خردادم رها خانم دنیا اومد و رفتیم دیدنش

بازم یه عصر خوب

وانیا خانم پشت میز مامانی تو شرکت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)